Cercar en aquest blog

Procés d'escolarització curs 2011 - 2012

divendres, 27 de maig del 2011


 Us informam que avui restaran publicades les llistes provisionals del procés ordinari d'Educació Infantil, Primària i ESO. Podreu veure aquest llistat al tauló d'anuncis exteriors del centre.
  • Llistat Provisionals, procés Ordinari EI/EP/ESO  27/05/2011 - 27/05/2011 

  • Reclamacions, procés ordinari EI/EP/ESO  27/05/2011 - 31/05/2011

CLOENDA I FESTA FI DE CURS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CEIP SON RULLAN











APIMA ES TREN CEIP SON RULLAN
Pavellons Son Rullan, s/n
Palma




 CLOENDA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2010-2011
(Divendres dia 27 de maig a les 17 h.)


Benvolguts pares, mares, alumnes del CEIP SON RULLAN,


Des de l'APIMA  i el centre vos volem convidar el dia 27 de maig de Maig a les 17 h., a la festa cloenda de les activitats extraescolars que s'han realitzat en el centre aquest curs 2010-2011.


Tindrem actuacions dels nins/es en aquest ordre:
  • Patinatge.
  • Taekwondo
  • Gimnàstica Rítmica.
Això es podrà dur a terme si les condicions metereològiques ens acompanyen, ja que si plou o ha plogut i les pistes estan banyades se suspendrà la festa perquè no es pot muntar el tatami ni es pot patinar.


Els alumnes i els participants de les diferents actuacions han d'estar al centre a l'hora que digui el seu monitor. Moltes gràcies.

SORTIDA A MARINELAND DE L'ALUMNAT D'INFANTIL

dijous, 26 de maig del 2011

Avui, dia 27 de maig, tot el cicle d'Infantil realitzarà la tradicional sortida a MARINELAND. Esperam que tenguin un bon dia i tot surti rodó.





ELS ALUMNES DE 1R A I B PASSEN UN DIA A LA GRANJA DE SA CABANETA

dimecres, 11 de maig del 2011

ELS ALUMNES DE 1R A I B PASSEN UN DIA A LA GRANJA DE SA CABANETA.

Els nins i nines de 1r A i B, passen avui tot el matí a la GRANJA SA CABANETA per dur a terme una sèrie d'activitats al voltant del tema que han treballat a l'aula: els animals de granja i les activitats agricoles i ramaderes que s'hi fan.
Esperem que ho passin molt bé i aprenguin moltes coses.

PROVES DE DIAGNÒSTIC

dilluns, 9 de maig del 2011

Aquest dilluns i al llarg d'aquesta setmana, tendran lloc les PROVES DE DIAGNÒSTIC per a l'alumnat de 4t de Primària. MOLTA SORT ALS NOSTRES ALUMNES i molta tranquil·litat!!!
Per si vos interessa, vos explicam breument què són i en què consisteixen....

Què són?
Són un conjunt de proves que s’apliquen a l’alumnat de quart de primària de tots els centres, i de qüestionaris que responen l’alumnat, les seves famílies, els professors i els directors.
Per què es fan?
Aquest tipus d’estudis s’està aplicant a tots els països desenvolupats del nostre entorn europeu, i les nostres lleis educatives més recents els han incorporat com una fórmula eficaç per millorar la qualitat i l’equitat de la nostra educació. Ajuden a conèixer millor el que saben fer els escolars i els factors que millor contribueixen al seu aprenentatge.
Quan s’apliquen?
La seva aplicació en tots els centres està prevista entre els dies 9 i 13 de maig de 2011.
De què s’avalua els estudiants?
Les proves consisteixen en la realització d’exercicis vinculats a les competències en comunicació lingüística (català, castellà i anglès), en competència matemàtica i en competència en coneixement i interacció amb el món físic. Les proves es proposen valorar la capacitat d’utilització i d’aplicació a la vida quotidiana dels coneixements i de les destreses adquirides. Això és el que significa avaluar competències. Les qüestions que hauran de resoldre s’ajusten al nivell de dificultat habitual del curs que estudien.
Com es fan?
En cinc matins, en sessions d’una hora emmarcades en el seu horari habitual, l’alumnat respondrà per escrit una bateria de qüestions (iguals per a tots els centres). La Comissió d’Avaluació de Diagnòstic, constituïda a cada centre, s’encarregarà de garantir la qualitat i homogeneïtat de l’aplicació i execució de tot el procés.
Per a què serveixen?
Com que es fa sobre la base de proves comunes, informa i orienta els centres i el professorat segons una referència general objectiva que complementa les dades del seguiment quotidià que tenen del seu alumnat. Aquesta avaluació aporta línies de millora dels distints sistemes educatius
Quines dades aporta? 
Les proves no tenen valor acadèmic perquè la seva finalitat és proporcionar una informació complementària, un perfil diagnòstic, al centre i a les famílies que pugui servir per sustentar accions de reforç que ajudin a corregir dificultats o problemes d’aprenentatge. Aquesta avaluació analitza els resultats de manera singular i específica per a cada centre, segons el seu context; per aquest motiu no donaran peu a comparacions ni classificacions entre ells. En analitzar de manera tan pormenoritzada el context escolar, aporta dades valuosíssimes sobre els factors que més influeixen en els bons rendiments i orienta, així, els centres, el professorat, els estudiants i les seves famílies en la millora del procés educatiu.

LES ALUMNES DE 5È A I B REALITZEN EL SEU PRIMER CURSET DE VELA A S'ARENAL

divendres, 6 de maig del 2011

LES ALUMNES DE 5È A I B REALITZEN EL SEU PRIMER CURSET DE VELA  A S'ARENAL DE PALMA.

Així d'atents estaven els alumnes de 5è B, escoltant les explicacions del seu monitor de vela. Quina emoció, d'aquí a uns moments aprendran a navegar.

Podeu veure més fotografies als següents enllaços: