Cercar en aquest blog

CIRCULAR INFORMATIVA INICI CURS NÚM. 2

dilluns, 26 de setembre del 2011

CIRCULAR INFORMATIVA INICI CURS NÚM. 2
COL·LEGI D'EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA Palma, 26 de setembre de 2011
SON RULLAN
C/PAVELLONS DE SON RULLAN, S/N
07009-PALMA DE MALLORCA
Tel. Secretaria Primària: 971472202
Tel. Secretaria Infantil : 971474098

Benvolguts pares, mares i famílies,
Us adjuntam per a la vostra informació els preus del servei de menjador escolar aprovats pel Consell Escolar per al present curs. També, i en un altre requadre, un informam del canvi de gestió i els preus en el servei d'Escoleta Matinera.

  • MENJADOR ESCOLAR TREBOL SL
PREUS PER AL CURS 2011-2012
  • PREU DIARI USUARIS FIXOS
MENJADOR PRIMÀRIA 5.90€
MENJADOR INSTITUT 5.30€
  • PREU DIARI USUARIS NO FIXOS
MENJADOR PRIMÀRIA 6.50€
MENJADOR INSTITUT 5.75€
  • BERENARS
ENTREPANS 1.00€
GALLETES 1.40€
AIGUA 0.80€
SUCS 1.00€

Per aquest curs escolar us informam que els menús i les informacions relatives al servei de menjador les podreu trobar al nostre blog (http://cpsonrullan.blogspot.com/) i també als punts d'informació següents:
  • Menjador.
  • Taulers informatius dels edificis d'infantil i primària.
També vos informam que hi ha una Comissió de Menjador Escolar que s'encarrega de tot allò relacionat amb aquest, a la que us podeu adreçar per a fer qualsevol suggerència o queixa i ho podeu fer a través de la secretaria del centre.

  • ESCOLETA MATINERA. EMPRESA DIC-DRAC.
PREUS PER AL CURS 2011-2012.

Informam als pares i mares que per poder mantenir les mateixes prestacions i preus que el curs passat, la gestió de l'escoleta matinera a partir del proper mes d'octubre serà duita per l'empresa DIC-DRAC.
Els preus que es mantenen són els següents:
  • USUARIS FIXOS I EVENTUALS SENSE BERENAR: 1€
  • USUARIS FIXOS I EVENTUAL AMB BERENAR: 2€
  • Forma pagament.
Aquest mes d'octubre el pagament de l'escoleta es farà durant el mateix temps del servei a les mateixes instal·lacions de menjador i al personal encarregat de la nova empresa DIC-DRAC. Els següents mesos l'ingrés mensual es podrà fer mitjançant ingrés/transferència bancària al compte que se vos facilitarà oportunament.

Recordau que estam a la vostra disposició en els horaris prevists d’atenció als pares i demanam la vostra col.laboració i ajuda, ja que treballam per al benefici dels vostres fills/es.

LA DIRECCIÓ DEL CENTRE

CIRCULAR INFORMATIVA INICI CURS NÚM. 1

dimecres, 14 de setembre del 2011

CIRCULAR INFORMATIVA INICI CURS NÚM. 1
COL·LEGI D'EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA Palma, 14 de setembre de 2011
SON RULLAN
C/PAVELLONS DE SON RULLAN, S/N
07009-PALMA DE MALLORCA
Tel. Secretaria Primària: 971472202
Tel. Secretaria Infantil : 971474098

Benvolguts alumnes, pares, mares i famílies,
En primer lloc, us donam la benvinguda a tots i a totes en aquest principi del nou curs 2011/2012, tot esperant que sigui un bon any i que s’acompleixin totes les expectatives i tots els objectius pedagògics, educatius i personals proposats.
En segon lloc, us volem donar una sèrie d’informacions pròpies de l’inici de curs per al vostre coneixement.
-Reunions de pares. Durant aquesta segona quinzena de setembre, es duran a terme les primeres reunions de pares amb els tutors o tutores dels seus fills/filles, d’acord amb el calendari següent:
-Cicle d’infantil:
-3 anys: ja es va fer la reunió durant la primera quinzena
de setembre.
-4 i 5 anys: dia 20-9-11, a les 18'30 h., a l’aula del seu fill/a.
-Primer cicle de primària: dia 22-9-11, a les 18.30 h, (Aula del seu fill/a)
-Segon cicle de primària: -dia 22-9-11, a les 17.30 h, (Aula del seu fill/a)
-Tercer cicle de primària: -dia 27-9-11, a les 18'00h, (Aula del nin/a)
Us informam que, atesa la importància de les reunions, us demanam no venir acompanyats dels seus fills, perquè no hi haurà previst servei de guarderia, i tampoc hi haurà cap zona habilitada on puguin estar. Esperam que ho comprenguin i col·laborin.
-Professorat. Per a la vostra informació i coneixement, us adjuntam la llista del professorat i personal no docent del centre, perquè sapigueu el nom del tutor i/o tutora que correspon al vostre fill/a i el nom de la resta de persones docents i no docents que treballam en aquest centre.
-Cotxes. Us volem recordar, com ja feim cada inici de curs, i ja sabeu, l'ús restringit del carrer de l'escola. No es pot arribar fins a la porta principal del centre amb cotxe, sota cap excusa. Per la qual cosa simplement us demanam que respecteu les normes de trànsit que hi ha al començament del carrer i siau respectuosos amb els escolars i vianants. Confiam amb la vostra tolerància i comprensió.
-Agendes. Recordam que passeu per consergeria d'infantil o de primària, els que encara no ho han fet, per entregar el resguard del pagament de material + agenda escolar, i recollir l'exemplar. També us informam que les dades bancàries i quantitats a ingressar per cicles figuren a l'expositor interior del centre. També us recordam que per la seva importància empleneu i signeu els diferents models d'autoritzacions abans de la reunió de pares.
Finalment, us recordam que dilluns va començar el servei de menjador i que ahir, dia 13, va començar el servei de l’Escoleta Matinera.
-Dies no lectius. Us informam que els dies no lectius aprovats pel Consell Escolar per aquest curs són: 31 d'octubre i 5 de març. I que el calendari escolar figura a l'agenda dels vostres fills/filles per a la vostra informació.
Recordau que estam a la vostra disposició en els horaris prevists d’atenció als pares i demanam la vostra col.laboració i ajuda, ja que treballam per al benefici dels vostres fills/es.

BON CURS A TOT I A TOTES!!
LA DIRECCIÓ I L’EQUIP DE MESTRES.
RELACIÓ DE LA PLANTILLA DEL PROFESSORAT I PERSONAL NO DOCENT
DEL CEIP SON RULLAN CURS 2011 -2012
  1. EDUCACIÓ INFANTIL


1.- SANCHEZ ROMERO, LEOCADIA
EI 3 anys (A)
2.- ESPEJO GONZÁLEZ, MARINA
EI 3 anys (B)
3.- QUERO CARMONA, CARME
EI 4 anys (A). COORD. Cicle Infantil
4.- BONNIN LLOMPART, FRANCISCA
EI 4 anys (B)
5.- MARTÍNEZ ROCA, SILVIA
EI 5 anys (A)
6.- GRANADO ACEITON, DOLÇA
EI 5 anys (B)
7.- DOMENECH MACIAS, BLASA +1
EDUCACIó PRIMàRIA

8.- MOREY ROTGER, MAGDALENA
EP 1r A
9.- MIRÓ VICH, Mª CRISTINA
EP 1r B. COORD. 1r cicle
10.- MAROTO NOGUERA, CARMEN
EP 2n A
11.- BARCELÓ TORRENS, MARIA
EP 2n B
12.- DOMINGUEZ MINGUEZ, JESUS EP 3r A
13.- GARCÍA MOLES, ALMUDENA EP 3r B. COORD. 2n cicle
14.- MARIN SIQUIER, MARISA EP 4t A
15.- GOMEZ NAVARRO, HERMINIA
EP 4t B
16.- MARIN MORA, MARIA DEL CARMEN EP 5è A
17.- ALGARRA MADASÚ, MANUEL
EP 5è B
18.- BERDERY LECIAGUECAHAR, LAURENCE
EP 6È A
19.- BLAZQUEZ MARTIN, CONCEPCIÓN EP 6è B
PROFESSORAT ESPECIALISTA

20.- SOTO MARTINEZ, SUSANA
MÚSICA
21.- MÍNGUEZ GALERON, EMILIA
LLENGUA ANGLESA
22.- CORREA GARAU, AURORA
EDUCACIO FISICA.
23.- VILLALONGA ZAMORA, CATALINA
EDUCACIÓ FÍSICA. COORD. 3r cicle
24.- CASTRO MESTRES, CARMEN
RELIGIÓ
EQUIP DE SUPORT

25.- MARTÍ HIGINIO, ANTONI
PEDAGOGIA TERAPÈUTICA
26.- LÓPEZ PICON, JOANA
AUDICIÓ I LLENGUATGE
27.- ARCEREDILLO BARBADILLO, NATI
ATENCIÓ DIVERS/ COORD. EQUIP
28.- GUILLEN ARNALTE, ELENA
PEDAGOGIA TERAPÈUTICA
  1. EQUIP DIRECTIU


29.- PUIG I MESQUIDA, ANTÒNIA
DIRECTORA
30.- FAR OLIVER, MARILENA
CAP D’ESTUDIS
31.- JUAN AMENGUAL, ANTONI
SECRETARI
PERSONAL LABORAL

1.- CARDELL ADRADOS, PABLO (J. ANTONIO DEL VALLE)
CONSERGERIA E.P.
2.- GIRÓN FAR, SILVIA (NUNCHI MARTINEZ)
CONSERGERIA E.I.
3.- RAMON FERRER, MARGARITA
ADMINISTRATIVA
4.- RIANCHO FONSECA, JESUS
ADMINISTRATIU
5.- SUAU TERRASA, MARGARITA (TERESA MALDONADO)
PERSONAL NETEJA E.P.
6.- MARTINEZ MUÑOZ, Mª DEL CARMEN
PERSONAL NETEJA E.I.
7.-MARTÍNEZ MOYÁ, CARMEN
ATE


Son Rullan, setembre 2011

INICI CURS 2011/2012

dimarts, 6 de setembre del 2011


INICI CURS 2011/2012

Dilluns dia 12 de 9 a 14h.

Aquest dia hi haurà Servei de Menjador, però no hi haurà servei d'escoleta matinera.


Avisos
Podeu passar a recollir les agendes de Primària per la secretaria del centre.